Make Up For Ever Artist Palette 2

20:19

Hej ljudi, evo mene tu, po obicaju nakon sto hiljada godina. Po naslovu samog posta znate o cemu vam danas pisem. Ovu paletu sam ulovila u TKMaxu za nevjerovatnih 12e ili 13e, ne mogu se ni sjetiti vise haha. Bila je posljednja koja je ostala ili dosla, s obzirom da za TKMax nikad nisam sigurna.

Uglavnom da ja pocnem sa recenzijom ove sarene paletice, vec znam da cu biti ko papagaj, pigmentovano,divno, i tako ukrug haha. Dolazi u cvrstom crnom pakovanju, sa principom magnetnog zatvaranja. Na poledjini palete pisu nazivi sjena,gramaza, dok je prednji dio naprosto predivan, sa ispupcenim crvenim ustima i kistom..Ma obozavam ovu paletu samo da drzim u ruci, a kamoli da se meljam (kad se nakanim da se nameljam haha).U paleti pored 9 sjena dobijemo i ogledalo, sto je sasvim logicno. Svaki pan ove sarene sljastece palete sadrzi 1,8g samog sjenila.
U paleti kao sto sam vec rekla dobijamo 9 sjenila, od kojih samo jedno nije bas po mom ukusu, dok je ostalih 8 predivno, jako pigmentovano, predivne puteraste teksture te sa metalik zavrsnicom. Za mene ova paletica najbolje radi kada je koristim u kombinacji sa fix+, bukvalno probija oci posmatraca haha toliko je bljestavo i divno, sve svrake poput mene bit ce odusevljene ovom paletom. Postojanost joj je veeeeeoma dobra, cak i bez baze. A koliko je dobra najbolje vam govori to sto sam ja juce uzela da se sminkam i koristila ljubicastu boju, koja mi je btw i najmanje draga u ovoj paleti, i kad sam htjela da skinem to sve sa lice, vecina se skinula ali dijelovi ljubicaste sjene nisu, tako da je to do jutros izgledalo kao da imam sljivu na oku. A nema cim nisam sve pokusala da to skinem sa oka haha.
Pa nakon ovog bas i nepotrebnog dijela, da ja predjem na same nijasne.

 I872-Biserno bejbi roze, jako pigmentovana,veoma lako se nanosi, ali nema bas jak metalik fisin sto cete vec vidjeti i na slici, ali je predivna.

 D552-Kombinacija sivkaste i bez, svaki put kad hocu da kazem bez koja "naginje" malo na sivu pogledam u tu boju, pa mi se cini da je obrnuto :D Divno se nanosi i jos bolje blenda, iako sadrzi jako sitne sljokice, uopste se ne trusi, mrvi, rasipa po lici i slicno. :D

 ME12-Bez sa primjesama zlatne, definitvno moja omiljena boja u ovoj paleti. Ima jako izrazenu metalik zavrsnicu, kao i ostale sjene puteraste teksture, divno se nanosi, blenda, sve cista desetka.

ME910-Pink, ali ovo sjenilo bukvalno vristi pink, ima hladni podton, veoma dobru pigmentaciju, ali se ne blenda bas dobro kao vecina sjena iz ove palete. Ali ova boja sa fix+ preko cijelog kapka je diiiiiivna, iako nisam bas fan ovih boja na ocima, ova me je bas odusevila.

 ME232-Tirkizno plava, cisto savrsentvo od boje, kada je pogledam odmah bi se teleportirala na Bali i uzivala haha. Krase je sve pozitivne osobine kao i vecinu sjenila iz ove palete.

 ME700-Mix zlatne i bronze,vjerovatno najpigmentiranije sjenilo u paleti. Divnaa na oku, divno se nanosi, divno blenda, sve sve sve je divno.

S924-Ljubicasta, po meni najlosija boje koja se nalazi u ovoj paleti. Daleko od toga da je boja ruzna, ali njena tekstura u usporedbi sa teksturama ostalih sjenila je veoma losa, jako se tesko nanosi, lose se blenda, veoma je prozirnjikava, cak joj ni fix+ ne pomaze. Ima satenski finis.

ME302-Hmm, kako ovu boju nazvati. Zeleno-ljubicasto-plavo-smedje-crno-siva? Kako god, predivna je, pored

ME930-Crna sa blagim odsjajem ljubicaste, predivna boja, odlicno pigmentovana sa preedivnom texturom.
Meni je ova paleta cista 10, obozavam je. Iako nisam fan sarenila ova paleta me je totalno osvojila, tako da se nadam da cu i ostale ugrabiti(posebno u TKMaxu po ovoj cijeni hah).
 Do sledeceg, nadam se skorog citanja :) Xo, Asja

You Might Also Like

3 komentari

  1. Vau, koja pigmentacija! Odličan post! Pratimo li se? Ja sam tebe zapratila :)

    OdgovoriIzbriši

Instagram