BH Cosmetics mini new in + recenzija Shaaanxo palette

14:31

Helouuu ljudi, evo mene opet nakon mali milion godina. Za danas sam vam pripremila recenziju BH Cosmetics Shaaanxo palete.

Za pocetak narucila sam je sa Bh Cosmetics , po snizenoj cijeni od 11e. Uz nju sam gratis dobila bronzer, koji je zavrsio kod moje Ilde, jer je bila odusevljena, tako da o njemu ne mogu nista reci. Ne znam ko od vas prati Shannon Harris, na youtube poznatija kao Shaaanxo, ja je pratim s obzirom da sam morala nabaviti njenu paleticu. Sama paleta dolazi u cvrstom kartonskom pakovanju,sa magnetnim mehanizmom zatvaranja, te se sastoji od 9 sjenila, s tim da su 3 mat a preostalih 6 simerasti. Te pored tih 9 sjenila, dobijamo i 9 ruzeva. Sa obje strane pakovanja dobijamo po ogledalo, doduse na strani gdje se nalaze sjenila je ogledalo malo vece nego na suprotnoj strani, ali to i nije neki problem, jer pretpostavljam da 90% od nas bas i ne koristi ogledala od paleta.
Sto se samih sjenila imaju zaista divnu formulu. Pristojno su pigmentovani, dugotrajni, fenomenalno se blendaju, svi osim ove zuckasto-narandzaste boje, koja i nema bas neku pigmentaciju te se jako trusi.
A sada da predjemo i na karmine, kao sto sam vec rekla i njih dobijemo ukupno 9 komada.
Rekla bih da svi nemaju istu formulu, s obzirom da su neki vise pigmentovani neki manje, ali su svi jednako kremasti i ugodni na usnama, te daju jako lijep sjaj. Kao sto mozete vidjeti dole na swatchu neke boje u paleti izgledaju jako tamne, dok pri samom nanosenju vise izgledaju kao neko labelo u boji nego karmin, ali Boze moj.. Za mene to i ne predstavlja neki problem, jer svakako me mrzi uzimati cetkicu non stop.. Fan sam karmina karminom haha :))
I za kraj, evo par slicica od bronzera, mislim da mu se cijena krece oko 8-9e, ali nisam sigurna da li ga vise ima u prodaji. Pri samo jednom swatchanju sam zakljucila da je jako pigmentovan kao sto vec mozete vidjeti, ali eto nije kome je namijenjen nego kome je sudjen. :D
Toliko od mene za danas, do sledeceg citanja. :) Xoxo,Asja

You Might Also Like

0 komentari

Instagram