New in - 2

18:31

Hej ljudi, U zadnje vrijeme sam jaaaako jaaako zauzeta i bas ne stignem pisat, znam, ponavaljam se kao papagaj, ali je fakat tako. :)) Sad kad sam ugrabila malo vremena,odlucih vam pokazati par Kiko stvarcica koje sam kupila u zadnjih par dana. Prva stvar i ona koja mi je najdraza jeste ovaj CC Cream Cushion puder, koji dolazi u 12 nijansi,moj je naravno najsvjetliji. Ima SPF 25, te sadrzi 10ml. Njegova regularna cijena je 15,90e.

Sledeci na redu jeste ovaj Blooming Glow serum, koji predivno mirise i presladak je. Koza poslije njega bude predivna, premekana i dobije onaj divni zdravi sjaj. Za 30ml izdvojit cete 13,90e.
Sledece sto se naslo u mojoj kesici jeste ovaj set od 4 kista za oci, uz njega sam dobila i preslatki nesisercic. Kupila sam ih samo jer su bile snizene,a svakako kistova za oci nikad dosta. :) Cijena ovog seta je bila 7,90e.
Stvar koja me je jako odusevila jeste ovaj Matte Muse Lipstick, u nijansi 02. Ovaj ruz ima najsavrseniju texturu ikada. Mat je , nenormalno hidrira usne, ne zataze, dugo traje. Cisto savrsenstvo. Njegova cijena je bila 7,90e.
Twister Lipgloss se nasao u mojoj kesici samo jer je bio sladak na oko i snizen na 1,40e. Ostavlja blagu rozikastu boju na usnama, nista posebno, kao i svako labelo.
Kad smo vec u duhu karmina i sjajeva, spomenut cu jos dva proizvoda te vrste i necu vise. Obecavam. :) Ultra Glossy Stylo karmin sa spf 15, je po meni vise labelo nego labelo nego karmin. Nakon 2-3 premaza ostavlja lijepu rozikastu mega sjajnu boju na usnama. Dolazi u mali milion nijansi, a moj je u 816. Cijena ovog ruza/labela je 4,90e.
I posljednji proizvod za usne jeste BB Lip glaze, predivan sjaj za usne, nije ljepljiv, fino traje. I sto je najbolje od svega ulovila sam ga za 3,40e. Moj je u nijansi 02.
Sledeca na redu jeste ova slatka paletica, kupiIla sam je samo radi ove nevjerovatne plave boje, koja na slici nije ni priblizna ovoj uzivo. Njena cijena je bila 8,90e.
Ne razmisljajuci da sam u korpu ubacila vec gore pomenutu paleticu kupila sam i ovu mono sjenku crno-sive boje sa mnoooogo simera. Njena cijena bila je 2,90e.
Za sam kraj ovog haula ostavila sam ovaj set za noktice. U pitanju je Perfect Gel Duo, ovo je lak sa najsavrsenijom texturom ikada. Imam i OPI, Essie, Dior, ali ni jedan se ne moze porediti sa ovim. Brzo se susi, dugo traje, daje pravi gel efekat i ima preslatke bocice. Dolazi ako se ne varam u 14 nijansi, moj je u nijansi Spring Green. Cijena ovog dua jeste 7,90e.
To bi bilo to za ovaj post, do sledeceg citanja:)) XOXO, Asja

You Might Also Like

0 komentari

Instagram