New In - 1

22:07

Cao ljudi, Dugo me nije bilo, znam..Ali bukvalno nisam imala vremena da se okrenem, a kamoli da pisem. Ovo dodje malo kontradiktorno s obzirom da sam imala vremena da kupujem haha, ali valjda se za to uvijek nadje vremena. :)) Ovo ce biti prvi dio new in-a, jer ocekujem jos neke stvari da mi dodju, a neke sam uveliko i pocela koristiti tako da i ne vidim svrhu da ih sad ubacujem. Pa da mi konacno predjemo na kupljene stvarcice. Prvo sto vidite, i cemu sam se posebno radovala jesu ove "Makeup Revolution" palete, iz kolekcije "I ♥ Makeup". U ovom postu cete vidjet 3 komada, tacnije "I heart Chocolate" (braon), "Naked Chocolate" (bijela) te "Pink Fizz" (roza). I naravno ja ne bi bila ja, da nisam uzela i ostale 3 koje mi fale, ali njih ocekujem da dodju. U ovim paleticama se nalazi 16 sjenila, njena gramaza je 22g. A iskreno nisam jos brojala simeraste i mat, to cemo ostaviti za neku recenziju ili mozda favorite. :) I cijena ovih paleta je 15€.

Sledeca paletica je takodjer od brenda "Makeup Revolution" i radi se o pelati iz kolekcije "Redemption", a naziv koji ona nosi je "Essential Day to Night". U paletici se nalazi 14g, te sadrzi 12 sjenila, od kojih je 7 sa simerom, a 5 sa satenskom zavrsnicom. Cijena ove palete je bila oko 10€.
Ove srcolike stvarcice su me odusevile.Naravno opet "Makeup Revolution".Radi se o jednom highlighteru, te jednom bronzeru. U najsladjem pakovanu ikada, uskoro planiram raditi i usporedbu ovih srcolikih slatkisa, te onih od Too Faceda. Bronzer je pun sljokica i sjaja, i toliko je divan da ja umirem kad god da pogledam. Prava sam vrana, sve sto se sjaji, cakli i slicno molim da ide meni. :) Sa highlighterom ista prica, zaljubljena sam. U ovim proizvodima dolazi 10g, te kostaju 8€, pojedinacno, naravno.
I jos jedna, obecavam posljednja stvarcica od brenda "Makeup Revolution" jeste ovaj primer, naravno pakovanje opet preslatko. U pitanju je "I am Flawless" primer, tubica sadrzi 25ml, i cijena mu je 7-8€.
Sledeca na redu jeste ova cetkica, koju sam dobila od svoje Ilde, ona joj nije mogla naci svrhu. Ja naravno jesam haha. :))
Stvar o kome su pricali svi, jesu ovi GR tecni mat ruzevi, ja sam kupila 4 komada. U nijansama 03,05,10,12. Sve rijeci hvale za njih.Cisto odusevljenje. za ovaj kvalitet, te 5.5ml, trebate izdvojiti oko neka 4€.
I zadnji, ali sigurno ne najmanje bitan jeste MAC Pro Longwear Concealer. On je moj najdrazi concealer ikada, medjusobno se obozavamo i divno suradjujemo. :)Moj je u nijansi NC15. U flasici dobijete 9ml za koje morate izdvojiti 22€.
To bi bilo to za danas. Nadam se da se opet citamo uskoro. :)) Xoxo,Asja

You Might Also Like

0 komentari

Instagram