MAC Pro Longwear tekuci puder

15:54

Cao ljudi! Evo mene danas sa novim postom, u pitanju je moj holy grail, tekuci puder MAC Pro Longwear. Puder koji i nije bas jeftin, ali koji se itekako isplati kupiti. Ja sam svoj dobila od svog dragog, kupljen je Douglasu.

Dolazi u staklenoj bocici sa pumpicom, koja je od nekog cudnog plasticnog materijala, te se jako brzo prlja a preeeeetesko cisti.
U samoj bocici se nalazi 30ml proizvoda, kao i u svakom drugom pakovanju tecnih pudera. Moj je u nijansi NC 15,te ima SPF 10, te za njega tvrde da traje do 15h na kozi, medjutim ja ga nikad toliko dugo nisam nosila, ali vjerujem da moze toliko da ostane, s obzirom da kad ga nanesem na lice on bukvalno zabetonira i ne mrda.
Jako je lagane teksture i odlicno prekriva, tacnije ima neku srednji pokrivnu moc, te blago naginje ka jacoj, medjutim radi njegove divne formule moguce ga je i nadogradjivati. Ali i kod ovog pudera postoji jedna mala manica, koja za mene zapravo i nije mana, ali nekom bi mogla zasmetati. Naime ovaj puder se jaaako brzo fiksira i sa njim je potrebno zaista brzo raditi. Za prekrivanje cijelog lica i vrata meni su dovoljne tri pumpice, jer jako malo proizvoda izlazi.
Pa da zakljucimo, kao sto mozete i pretpostaviti ja sam ovim puderom prezadovoljna, smatram da vrijedi svakog centa, te cu ga definitivno i dalje kupovati.

You Might Also Like

0 komentari

Instagram