ZOEVA - Set kistova za oci

15:09

Cao ljudi :) Danas sam odlucila da vam pisem o mom omiljenom setu cetkica za oci. Rijec je o Zoeva kistovima, tacnije limitiranoj seriji koja je radjena za Douglas. Set sam kupila prije par mjeseci u Njemackoj, te se sastoji od 4 kista, koja zivot znace. Klasicno, kao i svaki Zoevin set dolazi sa torbicom/neseserom, u plavoj boji i srebrenim Zoeva natpisom, dok je na visiljku od rajfesluza ugravirano i Douglas. Kistovi su takodjer plave boje, sa srebrenim detaljima, tacnije slicicom neko pera. Svi kistovi su predivni, i vrijede svakog eura. 😊 I da, mislim da sam im platila oko 35€, ali nisam sigurna.

Pa sada da predjemo konkretno na kistove. 227 Luxe Soft Definer - kist napravljen od prirodne dlake, ima mnogo funkcija. Ja ga najcesce koristim za blago blendanje, ali moze posluziti i za definiranje spoljasnjeg ugla kapka, za nanosenje sjenke. Par puta mi je prilikom pranja iz njega ispala po jedna dlacica, ali nista strasno.
231 Luxe Petit Crease - ima jako zbijene dlake, prirodne, te je pri samom vrhu blago zaobljen. Najcesce ga koristim za naglasavanje pregiba, i tu super radi posao.
234 Luxe Smoky Shader - rijec je od pljosnatom kistu, naravno od prirodne dlake. Koristim ga za nanosenje sjenila preko cijelog kapka. Mislim da je ovo kist koji bi svako pored kista za blendanje trebao da ima.
317 Wing Liner - jedini kist u ovoj setu koji je izradjen od sintetickih vlakana. Veoma je precizan za nanosenje gel linera, iako ja nisam bas neki fan istih. Iako ne daje bas tanku liniju, medjutim ko voli deblje linije tu je odlican. Ja ga cesto koristim i za obrve i tu se super pokazao.
To je sve sto se tice ovog Zoeva seta i danasnjeg posta. Xoxo, Asja

You Might Also Like

0 komentari

Instagram