Huda Beauty Desert Dusk

20:30

Cao !

Danas vam pisem o Desert Dusk paleti, jednoj od rijetkih koje sam u zadnje vrijeme nestrpljivo cekala i skoro pa umrla od srece kada je stigla u moje ruke.
Porucena je sa Cult Beuaty i stigla je do mene u De za 3-4 dana.



Krenut cu od pakovanja, puno bolje, kvalitetnije, skuplje, nego kod prosle palete, ciju recenziju mozete procitati ovdje. Plus uz ovu dolazi i ogrmno ogledalo, koje je veoma kvalitetno. Jedino sto se meni ne svidja na ovom pakovanju, i pakovanju njenih paleta hajlajtera jeste ona :) .Cijeli taj fazon sa njom na pakovanju mi je malo gipsy  i lici na omote nekih prahistorijskih albuma turbo folk muzike. Medjutim, bitnija je unutrasnjost palete, koja je carobna.




Dobijete 18 nijansi, od cega je 8 mat, 6 presovani pigmenti, 3 duo-hrom topera i 1 cisti gliter.
Ono sto je veoma bitno jeste da sve ove sjene, bas kao i one iz prethodne palete ne sadrze talk.


Svih 8 mat sjena su extremno pigmentovane, i veoma lako se blendaju, te se veoma malo truse.



Sledeci na redu jesu presovani pigmenti, u koje sam zaljubljena. Imaju nevjerovatan sjaj, odlicno se nanose sa ravnom sintetickom cetkicom cak i bez fix plusa, mada ipak najbolje "rade" sa prstima.


Dosli smo duo-hrom topera. Odlicno rade same za sebe, ali jos bolje su preko neke malo tamnije sjenke. Moja omiljena sjenka iz cijele palete i ove skupine jeste Celestial, ja nikada u zivotu nisam vidjela nesto savrsenije od ovog topera.
Zadnji jeste cisti gliter, koji je predivne Coper boje. S njim bih preporucila da se koristi neki glitter glue, ili bilo kakva vrsta ljepljive baze, osim ako ne zelite gliter po cijelom licu.


Sve u svemu, obozavam ovu paletu! Mnogo mi je bolja i kvalitetnija od Rose Gold palete, iako sam i nju toliko koristila da je unistena.
Ako mozete i zelite sebe pocastiti s ovom paletom, uradite to! Necete se pokajati!

Do sljedecg citanja!
Xoxo,Asja

You Might Also Like

0 komentari

Instagram