Pixi Glow Tonic

10:57

Cao ljudi!

Ako imalo pratite bjuti zajednicu, bilo nasu ili stranu sigurno ste culi za brand Pixi, te njihov vjerovatno najpopularniji proizvod Glow Tonic



S obzirom na cijenu ovog proizvoda u nastavku mozete saznati da li je navikan ili stvarno nesto i radi.
Na bocici pise da odgovara svim tipovima koze, da skida mrtve stanice koze i time daje zdrav izgled koze. Takodjer ne sadrzi alkohol, parabene, hipoaleergen je i nije testiran na zivotinjama.
Sastojci koji sacinjavaju ovaj toner su: Deionized water, Aloe Vera, Witch Hazel, Horse Chestnut Extracts, Propylene Glycol, Glycolic Acid and Ammonium Glycolate, Hexylene Glycol, Glucose, Fructose, Sucrose, Urea Dextrin, Alanine, Glutamic Acid, Hexylnicotinate, Ginseng Extract, Potassium Alum, Diazolidinyl Urea, Biotin, pixi Natural Fragrant Oil. Active ingredients: Glycolic Acid-5%.

U samoj flasici dobijate 250ml proizvoda koji kosta oko 25e.


  
U jednom od mojih prethodnih new in postova napisala sam kako je preskup, da jako smrdi, te da me na prvu i nije odusevio. Medjutim,kako sam ga sve vise i vise koristila sve vise sam bivala odusevljenija. Obozavam ga,postao je moj Holy Grail, i definitivno cu ga stalno kupovati. Jedina mana koju sam ja pronasla jeste smrad, ovo i dalje smrdi uzasno, ali to cemo zanemariti. 





Ja ga koristim uvece poslije ciscenja lica, a prije nanosenja seruma i kremica.

Ono sto sam ja primjetila na svom licu koje je preosjetljivo, nakon redovnog koristenja ovog tonika jeste to da mi koza BLISTA! Iako nikada nisam imala problema sa prosirenim porama, nakon ovog proizvoda one male, najmanje pore oko nosa su nestale, lice mi izgleda kao izblurano. Po koji mitiser tu i tamo sam imala, na nosu,bradi, medjutim sada skoro da ih nema nikako. Osjecam da mi je koza jako zategnuta, te premekana. Ten je dosta ujednacenij, cak imam osjecaj da je pomoglo i mojim podocnjacima, koji nemaju boju kakvu su prije imali. 
Ovo bih preporucila svakome! Vrijedi svakog centa, obavezno isprobajte cim budete u prilici, lice ce vam biti zahvalno!

Xoxo,Asja

You Might Also Like

0 komentari

Instagram