Huda Beauty Textured Shadows Palette - Rose Gold Edition

19:42

Hej ljudi,
evo me danas sa recenzijom Hudine palete. Prvobitno sam htjela da uradim prve utiske, medjutim od toga nista, kao sto vec vidite.


Amela i ja smo ovu paletu iscekivale jako, jako dugo. Procedura oko njene kupovine nije bila nikako lagana, te u onom trenutku kad smo dobile potvrdu da je porucena mislim da smo obje skakale od srece. Ova paleta je limitirana, zaista nemam pojma moze li se jos kupiti, mada mislim da moze. Cijena joj je bila 65$, Amela i ja smo kupile po jednu, i na iznos od 130$ dobile smo oko nekih 45e carine.


Paleta je nakon 5 dana stigla na moju adresu, i kada sam je uzela u ruke ostala sam sokirana, izgledala mi je tako jeftino, nekvaliteno, ili sam ja bas previse ocekivala. Uzela sam da je svocam jos vece razocarenje, proklinjala sam i Hudu i paletu i sve..
Ali, ALI kada sam kroz nekih sat vremena uzela opet da je pogledam i jos malo svocam, situacija se promjenila. Isto kao da to nije bila ista paleta, ja sam se zaljubila. Od tog trenutka ponovnog zaljubljivanja ja ovu paletu svaki dan sve vise i vise volim.




Dolazi u kartonskom crnom pakovanju, sa nesto tvrdjom prozirnom plastikom koja predstavlja poklopac, po meni pakovanje je veoma jeftino, kao neko kinesko, medjutim pakovanje i nije toliko bitno. Lazem, meni je i ono bitno, ja padam na pakovanja. :)
U paleti dobijate 18 sjenila, od kojih 6 ima metalik zavrsnicu, 2 simerastu, i 10 mat.

Sto se tice metalik sjenila, ona predstavljuju presovani pigment koji u sebi sadrzi neke komadice,i  sve to na ocima fenomenalno izgleda. Ove sjene najbolje je nanositi prstima (iako to mrzim iz dubine duse), kistove zaboravite.
Simeraste sjene, kojih je samo 2, imaju predivnu texturu i odlicno se blendaju.

Sto se tice mat sjena, sve imaju super texturu osim Flamingo i Black Truffle, koje su previse suhe i kredaste. Isti slucaj je i sa pigmentacijom, koja bas i nije na strani Black Truffle. Postajonost ove palete je i vise nego na zavidnom nivou, stoji cijeli dan i ne mrda, cak i bez baze.


Sad da li ova paleta vrijedi ovih para, do zavisi od osobe do osobe. Za mene vrijedi, da je bila i 3x skuplja meni bi vrijedila,jer kad se meni nesto svidja cijena je najmanje bitna.

Do sljedeceg citanja,
Xoxo,Asja

You Might Also Like

0 komentari

Instagram