Huda Beauty 3D Highlighter Palette - Golden Sands & Pink Sands

20:28

Cao!
Danas odlucih da vam pisem o HB paletama hajlajtera, koje posjedujem vec neko vrijeme.
Obje palete, se ne razlikuju ni malo u texturi, blendanju, pigmentaciji, etc., tako da cu pisati opcenito, te cete na slikama moci da vidite razliku u bojama.



Dolazi u kvalitetnom pakovanju od jako cvrstog kartona, ali uzasnog dizajna. Samo pakovanje izgleda kao album od Stoje, sto bi moja drugarica rekla. :) Ali to cemo zanemariti. Sa unutrasnje strane pakovanja dobijemo i instrukcije kako bi trebali koristiti koju nijansu iz palete. Pored instrukcija tu su naravno i 4 velika pana samog proizvoda.U ta 4 pana pronalazimo 2 razlicite formule. 
Prva je kremasta, dok su ostale tri praskaste.
 Kremasta formula je kao sto sama rijec kaze jaaako kremasta, blenda se odlicno. U njenim sastojcima imamo i Shea puter, te sitne biserne cestice koje kozu cine veoma blistavom. Ova formula se bukvalno stopi s vasom kozom i da vam predivan prirodan sjaj.
Praskasti hajlajteri su nevjerovatno kremasti, mekani pod prstima, predivno mljeveni bez canki glitera i veoma lagani za rad. Jedna od boljih formula hajlajtera koje sam probala.

Svaka od ovih nijansi iz obje palete se moze koristit posebno, medjutim huda predlaze da se koriste zajedno na nacine koji su predstavljeni na samom pakovanju, i kada ih tako koristite dobijete divni, izblendani, 3d sjaj.

Nijanse iz Pink Sands palete, koja je meni za mrvicu draza jer vise odgovara mom tonu koze jesu:


-Capri, kremasta rose gold nijansa,
-Santorini, bijelicasto zlatna nijansa,
-Azores, jako blaga sampanj boja, meni vjerovatno najdraza iz ove palete,
-Ibiza, posljenjda u ovoj paleti jeste roze nijansa sa sitnim zlatnim simerom.

  
Golden Sands paleta sadrzi isto 4 nijanse:

 

-Fiji, kremasti, blago zlatni hajlajter, koji mi odgovara vise neko Capri iz Pink Sands palete,
-Seychelles, jako topla zlatna nijansa,
-Tahiti topla bronzana nijansa, za koju se i preporcuje da se koristi kao bronzer,
-Zanzibar,koraljno roza sa zlatnim simerom, ne razlikuje se previse od Ibiza nijanse iz prethodne palete.



Ako imate svjetliji ten ja bih vam svakako preporucile Pink Sands paletu, dok za osobe sa nesto tamnijim tenom Golden Sands.


Da li su ove palete dobre? Da! 
Da li bi ih opet uzela? Hmm, nisam sigurna.
Da se razumijemo, one su odlicne, nista im ne fali ali jednostavno ne smatram da vrijede tog novca,jer realno izgled koji postizete sa ovim paletama mozete postici i sa bilo kojim kremastim hajlaterom, te simerastim bronzerom i rumenilom.
Moja sreca sto sam na CB imala neki rodjendanski popust, pa sam ih kupila za 30% off, sto je bio dobar deal.

Do sljedeceg citanja,
Xoxo,Asja

You Might Also Like

0 komentari

Instagram