New In

17:16

Hej ljudi.
Nakon nekog vremena evo konacno novog posta, u pitanju je new in, i obeeecavam da cu se potruditi da redovnije pisem. :)
Stvari koje cete vidjeti u ovom postu su stvari koje sam kupovala ili dobila u proteklih mjesec dana. 

S obzirom da sam neke od ovih stvari i isprobala, ujedno cu napisati i po koji utisak.

Ovaj mjesec sam malo poludila za Jeffree Star stvarcicama.
Paleta me je oborila s nogu, slobodno mogu da kazem da je jedna od najboljih paleta koje sam probala. Textura, pigmentacija, postojanost, blendanje, sve po mom ukusu. Cista 10ka za paletu.
Hajlajter kao sto vecina od vas vec zna je nenormalno blinding, ali cinjenica je da bi osobama koje imaju prosirene pore ili neke nepravilnosti na kozi to dodatno naglasio. 
Lip scrub, kao i svaki drugi biling, samo sto ovaj mirise preeedobro.
Sto se tice njegovih ruzeva, oni su definitivno u mojih top 5 tecnih ruzeva. Sve u vezi njih mi se dopada,od aplikatora, do postojanosti, pigmentacije, apsolutno sve. Kada je u pitanju LE, textura je ista kao i kod klasicnih. Dakle thumbs up za Jeffree Star Cosmetics.

  


  

 

 

Colourpop i Lime Crime su imali neku super akciju, tako da se i tu nasla gomilica tecnih ruzeva. 
Pored Jeffree ruzeva, Lime Crime su takodjer moji omiljeni, a iza njih odma su CP ultra Satin Lip.



 MAC, ja ne vjerujem da sam jedina koja ima first love vezu s macom. Mac je jedan od prvih brandova cije sam proizvode pocela da kupujem, i kojem se uvijek vracam. Mac klasika. Ovog puta se tu naslo par stvarcica iz redovne kolekcije, i jedan iz LE.
Mac juicy Fix + je bio prava slatka patnja, svugdje je bio rasprodan, ali ipak sam ga ugrabila, i preeeesretna sam.
Uzela sam i dvostranu magnetnu paletu jer je bila na nekoj akciji, te takodjer primer i fluidline u nijansi Our secret.
Strobe cream sam zeljela jako dugo i uzela sam je u nijansi Peachlight, i definitvno ova krema ne vrijedi toliko para.
Face and Body, moj omiljeni puder, dugo je proslo kako sam ga zadnji put koristila. Tako da se opet nasao tu, savrsen je za ljetne dane i suhokozce.
Highlightera nikada dosta, tako da se jos jedan nasao u mojoj kolekciji. U pitanju je Double Gleam, i definitivno je jedan od najljepsih hajlajtera koje imam.
Velvetease Lip Pencil je dosla kao poklon uz kupovinu. Nju jos nisam sasvim dovoljno isprobala jer jednostavno nemam naviku da koristim takve proizvode.


 


 Usla sam u apoteku kako bi kupila neke tablete i kapi, i naravno nisam tu stala. Kupila sam Nuxe balzam za usne, koji je nakon samo 2 koristenja srusio sa trona moj all time favorite Carmex. Obozavam ovaj balzam!
Te sam kupila i Avene termalnu vodu, koje je najbolja od svih termalnih vodica koje sam ja isprobala.

Ulazak u TkMaxx nikad ne moze biti samo ulazak, uvijek se tu nesto mora kupiti. Tako da sam ovaj put pronasla dvije Tony Moly stvarcice, koje mi se mnogo dopadaju.
Jedan od njih je primer o kojem sam vec pisala u favoritima, dok drugi proizvod koji mirise neeeeodoljivo je Banana sleeping pack, koju bi najradije pojela.
Pored TM, kupila sam jos i Too Faced paletu, koja je srednja zalost, ali liner koji je dosao uz nju je san snova.



Jos jedna stvar koja me za sad nije nesto odusevila je Pixi glow tonic, koji je poprilicno skup i koji uzasno smrdi. Jeste da sam ga tek par puta koristila, ali njegov smrad ubija.



Kad smo se vec dotakli preparative tu su se pronasle i  The Ordinary stvarcice. Ovaj put sam porucila Fluid primer, Hyaluronic Acid, Caffeine Solution te Lactic Acid. Ordinary obozavam,te ga prepourcujem svima. Predobar i prejeftin, ne moze bolje! :)



Ove BHCosmetics i Morphe cetkice sam dobila na poklon.
BHC su prelijepe, i 80% seta je iskoristivo.
Obje Morphe cetke koristim svakodnevno, i svaki dan ih sve vise i vise volim.
Uz njih sam dobila i ovaj Wet n Wild duo za konturisanje koji je pravi pravcati dupe za MJ koji cete vidjeti dole.





Proizvod koji sam zeljela jaaaako dugo i koji sam takodjer dobila jeste ovaj Marc Jacobs Instamarc duo za konture. Pakovanje obara s nogu, proizvod je odlican, ali kako gore vec spomenuh wnw je pravi pravcati dupe za njega. Pa ako ne zelite da date gomilu novca za ovakvo nesto,slobodno kupite wnw necete se pokajati!


Jos jedan od proizvoda koje sam dugo zelila jeste Stila Haven´s Hue Highlighter o kome pola YT prica. Moj je u nijansi Transcendence.
Bilo mi se tesko natjerati da dam toliki novac za hajlajter ovog tipa, ali definitvno vrijedi, sa njim cete 100% sijati kao disko kugla.:D
Zajedno sa Stilom sam porucila i ovaj NYX duochrome hajlajter, koji je nazalost dosao razbijen, ali poslat ce mi novi. :)
Jos jedna primer branda BerryM, te LA Girl pro concealer u nijansi Toast, koji je odlican za konture.


Jedan od rijetkih proizvoda koje sam potrosila i odma pozurila da kupim drugi jeste ovaj Michael Kors bronzer u nijansi Flush, ovo ce po svim prilikama biti moj omiljeni bronzer/rumenilo ikada!

Sledece proizvode sam kupila od moje Amelite, za neke od njih sam je molila skoro godinu, dok su neki bili laka meta. :) Pa evo sta sam to kupila od nje,a naslo je se svasta, od Benefita, UD, Tarte i Nars.
Samo su MUF trepavice kupljene u TKMaxxu za nevjerovatnih 5e. :)








Do sljedeceg citanja,
Xoxo,Asja



You Might Also Like

0 komentari

Instagram