New in - 4

20:35

Hej!
Cini mi se kako na mom blogu ima najvise New in postova. To su postovi koje inace i najvise volim da citam/gledam, a i da pisem (kupujem).
Ove stvari sam kupila proslog mjeseca, na neke sam poprilicno dugo cekala dok su neke dosle brzinom svjetlosti.
Sajtovi sam kojih sam porucivala su: www.beautybay.com (Jeffree Star, Gerard Cosmetics,La Splash), www.feelunique.de (theBalm, Laura Geller) i www.kyliecosmetics.com.





Formula koja mi se najvise svidjela od ovih tecnih ruzeva, jeste formula od Jeffree Star-a i Gerard Cosmetics. Bukvalno se ne osjeca na usnama, ne isusuje ih, sve za 10. A najvece razocarenje jeste La splash u nijansi Souffle, toliko je ljepljiv, nenormalno isusuje usne i skuplja ih, boja nije uopste kao na svocevima koje sam gledala po netu,dok su ostala dva LS ruza solidna. Sto se tice Kylie, vise detalja ovdje.





Laura Geller hajlajteri ili su odlicni ili grozni. :) Konkretno ova dva sa slike su super, nijansa Charming Pink (biserno roza) je moj favoriti, i pokazao se kao "najbljestaviji" od njena 3 hajlajtera koja ja imam. Ballerina je takodjer lijep, ali nesto suptilniji, dok je Gilded honey (kojeg sam kupila davno i koji nije islikan) najgori od njih. Nikako nije po mom ukusu.
Sto se tice theBalm paletice, san snova. Svakom bih je preporucila, dobijete tri nijanse za neku normalnu cijenu, i odlucite koji vam najvise odgovara. Ja je svakodnevno koristim, i sve vise i vise je volim. :)

Do sljedeceg citanja!
xoxo, Asja

You Might Also Like

0 komentari

Instagram