About Me

20:54

Cao ljudi, kao sto i sam naziv bloga kaze ja sam Asja. :)
Imala bih puno stvari da kazem o sebi, ali jednostavno nece iz glave na tastaturu, mada cu ih nekako natjerati. Da ne bih puno duzila, sa kako ja volim reci "supljom pricom", ja cu se odmah baciti na pisanje.
Kao sto sam vec napisala, zovem se Asja. Rodjena sam 02.07.1996.g. u Tuzli. Trenutno se krecem i zivim na relaciji Tuzla-Stuttgart, gdje bi se uskoro trebala i preseliti, kako radi daljeg skolovanja, tako i radi mog dragog radi kojeg je Stuttgart bio presudan za moj dalji zivot i skolovanje. Dugo sam razmisljala o otvaranju bloga, ali nikada nisam imala dovoljno hrabrosti. Svaki dan se uhvatim kako prvise vremena provodim za kompom/tabletom/telefonom, gledajuci blogove i YT naloge drugih ljudi. Razmisljajuci shvatila sam da je doslo vrijeme da se i ja okusam u tome, kada vec to toliko volim i uzivam u tome. Odmah znam da ce moj blog biti baziran na razne "bjuti" postove, koji ce ukljucivati recenzije, faveovi i failove, ali ce se tu pronaci i pokoji fashion i travel post, jer to je ono sto volim najvise (pored mog dragog i moje Minje).
Toliko od mene za ovaj moj "very first post", nadam se da ce se pronaci po koja dusa slicna meni, te da cemo se pratiti i druziti.

XOXO,Asja

Naravno,i jedna slicica, cisto da znate ko vam pise :))


You Might Also Like

2 komentari

Instagram